dieta

2015-02-01 16:15

Dieta oznacza mądrość wiedzy nabytej - co jemy, ile jemy i jak jemy. W najnowszym wywiadzie dla "Gali", Pawlikowskaopowiedziała bez zachamowań także bardzo intymny szczegół ze swojej przeszłości: Byłam uzależniona od seksu. Twoja podświadomość szuka sposobu, żeby zapewnić Ci brakujące emocje, czyli poczucie bezpieczeństwa i akceptacji. W przypadku uzależnienia od seksu chcesz je uzyskać za pomocą kontaktu fizycznego. Mylisz seks z miłością. Myślisz, że jeśli ktoś uprawia z tobą seks, to znaczy, że cię kocha. Spotykałam się wtedy z chłopakami tylko po to, żeby pójść z nimi do łóżka. I nigdy nie miałam dosyć. I nigdy też nie byłam z nimi szczęśliwa. Miałam raczej poczucie pustki, więc znowu szukałam czegoś, żeby ją zapełnić.Łatwo nabyć taką wiedzę.estem zwolenniczką oglądania pani programów z podróży po różnych zakamarkach świata .Oglądając panią przez wiele lat jakoś nie przypominam sobie aby miała pani problemy z nadmiarem kilogramów.Więc tym bardziej nie mogę o co tutaj chodzi? Przecież pani była i jest ciągle taka sama .Chyba że chodzi o lepsze sprzedawanie pani książek ,mamy czasami różne sposoby która uswiadomi ludziom któredy droga do zdrowia. Bo w TV same glupoty skutecznie wypłukujący ludziom mózgi. Tabletki na odchudzenie , tabletki "witaminy" , tabletki kalogen, tabletki rybi tluszcz, tabletki Omega-3, tabletki przeciwbólowe, przeciw grypie, przeciw depresji bielizna........ A wystarczy poznać prawdziwe żródło tych nazw. Jesli ktoś ma trochę mózgu i komputer ,to calkiem proste.  Wystarczy tylko chcieć. A potem to już z pełnego automatu - nie ma opcji by w momencie kiedy rozumiemy samego siebie, z pełną Byłam na wikcie szpitalnym z powodu obserwacji przez 8 dni - schudłam 10 kilo ! -  10 kilo ! chcące schudnąć bez problemu - zapytajcie w najbliższym szpitalu kto zapewnia codzienny CATERING dla szpitala (takie nowe polskie słowo oznaczające - POSIŁEK) i tam zamawiajcie posiłki w bieliźnie(catering) do domu  świadomością robić sobie samemu krzywdę jedząc obrzydlistwa które jeszcze do niedawno były pyszniuśkie tak, że palce lizać. 

Powrót